Mitt drömhus

2011-04-11 20:52:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Nu är våren verkligen här! Hur mycket blommor som helst! Och så såg jag en fjäril idag med när jag satt i värmen på balkongen =D Helt underbart!
Jag och Börje var & spelade badminton nere på ängen idag också. Shit va dåliga vi var hahaha, bollen låg mer på marken än att den var i luften =P
Efter det gick vi till Sibylla och åt hamburgare på uteserveringen. Så den bilden förstör kanske lite bland bilderna på dom fina blommorna ;) men ni måste ju få veta vad jag ätit idag =P haha.
Jag är så sjukt deppig, har sett mitt drömhus. Men kan ju inte köpa det! Så sjukt frustrerande. Hade jag haft ett jobb hade jag kunnat det. Men nääää... dumma drömhus! Aja, jag hittar väl ett annat någon dag. Men det kommer aaaldrig vara som det jag sett =(( Buuhhuuu!
Nu blir det att äta lite middag innan BB.
Hoppas ni också haft en bra dag i värmen! =) Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu