Måla om sovrummet

2011-04-18 17:07:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja man kan ju inte säga att jag är bra på det här med att blogga. Glömmer bort den helt lite då & då. Sen lovar jag att bli bättre på det, men lyckas aldrig hålla det. Men men....
För att sumera dagarna som varit så har det varit lugnt för det mesta eftersom jag blivit dunderförkyld. Fast lite party blev det i fredags ändå. Vi var på Patricia några stycken och jag hade skit kul! =) Hade rätt ont i halsen dock efter att ha gormat med när livebandet spelade =)
På lördagen var det tänkt att jag skulle träffa Mimmi och sen gå ut, men jag var luspank och orkade inte riktigt heller. Men det va nära att hon övertalade mig iaf, jag har så svårt att säga nej =) speciellt när det kommer till att träffa vänner.
Inatt har jag haft feber även fast jag tog alvedon, så det blev inte många timmars sömn. Och feber har jag nu me och snörvlar som fan. Jäkla förkylning.
Men då bestämmer Inger sig för att måla om sovrummet haha..normal. Sen blev det lite shopping till balkongen också när jag ändå var iväg! Blomlådor, ett miniväxthus & en fågelbur. Kommer bli så fint där ute sen =)
Har passat på att sola lite på balkongen idag me. Inte så länge dock, det ska man inte när man är sjuk igentligen =P men en liten stund kan ju inte skada? =)

Kommentarer

Det är viktigare att man skriver bra och lägger ut texter man känner sig nöjd med än att det går fort. Så ta det lugnt.Vi funderar också på att måla om förresten.

2011-04-20 15:53:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu