Hur kul som helst!

2011-08-12 18:41:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



I onsdags var en av dom roligaste dagarna på länge! Mimmi kom över på middag & vi drack gott, babblade massa, rökte vattenpipa, lyssnade på bra musik & gjorde oss fest fina ihop. Vi hamnade på Soap bar & hade hur kul som helst! Det var jätte bra stämning & alla var glada, det var bra musik & roliga människor. En jätte lyckad kväll som vi kommer kunna skratta åt länge.
Vad skulle jag göra utan min bästa vänn!? Helt sjukt att vi fortfarande står varandra så nära efter att ha kännt varandra sen dagis! Sen är det så sjukt roligt att hon har så bra minne och kommer ihåg massa roliga saker som vi varit med om. Till skillnad från mig som är så disträ att jag måste påminnas om något för att komma ihåg det :)
Gud va minnen vi har att skratta åt när vi börjar prata om dom & fler minnen ska det bli! :)

Kommentarer
Mimmi

Ååå bästa på länge! Världens bästa vän och kommer alltid vara. LOVE!!!

2011-08-12 22:01:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu