Min vita fina Iphone

2011-08-31 23:31:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är den här! Min vita fina Iphone! :D Det trodde jag aldrig att jag skulle skaffa en sådan, men efter ett bra tag nu har jag faktiskt blivit lite svag för den ;)
Åkte idag fram & tillbaka till Jakan för att hämta den & höll den krampaktigt i famnen så ingen skulle råna mig haha. Gick som ett barn och studsa fram, haha...precis som när man fick köpa en djur när man var liten & höll den lilla kartongen i famnen :) Vilken lycka :)
Nu ska jag bara lära mig hur den fungerar också haha..men det lär man sig nog ganska snabbt.



Nu ska jag titta lite på min telefon & sen försöka sova så jag kommer upp till mötet imorgon.
Gonatt allihopa.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu