Sitta & läsa

2011-08-23 17:57:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var man igång igen efter sommarens uppehåll. Ska skaffa simkort och börja simma 1-2gr i veckan som jag tänkt på länge nu, ska bara få ändan ur vagnen. Så har min rehabilitering börjat också. Nu jäklar ska jag bli frisk! :) Synd bara att det börjar med att jag är sjuk. Inte lätt att gå dit när man inte har ett dugg energi i hela kroppen och känner sig febrig, även fast den har varit borta ett tag nu. Men man får ta det lite försiktigt bara så går det nog bra.
Försöker som vanligt få det städat här hemma, haha. Det går sakta men säkert framåt iaf, men är helt slut i kroppen nu.
Ska sätta mig i soffan & bläddra i nya Jeanne dÁrc living tidningen & börja läsa en ny bok tänkte jag. Sen jag var i Turkiet har jag verkligen börjat uppskatta att sitta & läsa. Har aldrig gjort det innan då jag har svårt att fastna för en bok & ha tålamod för att sitta & kunna koppla av. Blir så rastlös. Men nu längtar jag till att sätta mig & läsa. Det ska jag verkligen se till att fortsätta med för det är inte mycket som gör mig avslappnad.
Men att äta lite middag först är nog en bra idé.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu