Favorit sysselsättning

2011-08-13 12:34:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon alla!
Gud va mysigt det är att ha sina älsklingar hemma igen. Dom är så mysiga på morgonen när dom gosar in sig under täcket och vid huvudet :) Tur att man har sina små busar!
Ikväll blir det lite fest om jag känner mig lite piggare. Rami har en liten fest eftersom han har fyllt år & sen blir det nog utgång. Kul att träffa alla efter att man kommit hem efter en vecka i Turkiet & innan dess Skåne. Tiden går så sjukt fort alltid & snart är sommaren över :( Känns endast tråkigt för att man inte hunnit sola & bada lika mycke som man hade velat. Men jag älskar alla årstider. Och nu har alla kräftskivor börjat också och att äta kräftor är min favorit sysselsättning på hela året ;) Så hoppas det blir mycket av det.
Jag har fått en dålig vana att jag vaknar tidigt & är utvilad men somnar om ändå istället för att gå upp. Varför?! Man blir ju bara tröttare & segare av det. Varför lär man sig aldrig? :) Nu ska jag äta frukost så jag kanske piggnar till lite.
Kramar!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu