Full i skratt

2011-08-18 15:43:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken jäkla skit dag! Kunde inte gå på mina möten idag för att jag är så hängig. Ingen kraft i kroppen alls. Orkade knappt gå och ta en dusch. Skulle bara vilja ligga i soffan med ett stort täcke hela dagen men blir så rastlös när jag är ensam.
Känner för att städa upp och rensa här hemma i alla skåp, källare och lådor. Men jag lyckas inte ta tag i det. Jag har så mycke prylar och för lite plats! =P
Jag samlar faktiskt på mig mer en vad jag behöver, det måste jag ju erkänna. Men jag skyller på mormor och mamma som jag har lärt mig av haha ;)
Blev så full i skratt när jag var hos mormor i veckan. Hon hade så mycket saker och försökte ge bort massa till mig(som hon lyckades lite med). Fick inte stop på henne nästan :) Så frågade jag henne varför hon sparade på så mycke skit...neej det är bra att ha, var hennes svar haha, vilket är exakt min kommentar till folk som frågar mig om allt mitt skit, vilket jag självklart inte tycker att det är.
Man har snappat upp mer en vad man tror när man var liten :)
Ååh om man orkade ta sig till affären och köpa vattenmelon & passionsfrukt. Då skulle jag göra juice som tidigare i veckan. Mmmm... Nä får bli en annan dag..ska sätta mig i solen på balkongen & läsa lite nu istället.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu