Bergön

2011-08-30 18:16:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Då var man hemma igen efter helgens mini semester ;) Jag & Mimmis familj åkte till Bergön i Huddik och myste i några dagar & vi har verkligen haft det sååå härligt, hoppas jag blir medbjuden igen! ;D

Denna vecka kommer bli lugn & skön med några få inbokade möten, träffa kompisar och spa (om vi nu bokar in det) Vi fick det i present av Rami & Micke när vi fyllde år :D Gud va skönt det ska bli. Behöver verkligen få min rygg knådad. Blivit jätte stel & knakig, så det är nog dax :)

Idag på min kurs blev jag äntligen klar med mitt samearmband. Har bara behövt fästa en knapp på den men det har blivit liggandes ett bra tag nu. Men nu ska jag göra några fler tänkte jag, var på Panduro idag & köpte läder samt tenntråd. Borde räcka till 2st till iaf. Känner att min kreativitet har börjat komma tillbaka. Bara bubblar av idéer just nu.
Skulle kunna shoppa upp hela Panduro butiken känns det som haha. Måste bara lugna mig lite, anteckna dom & varva ner. Lite min grej att vilja göra allt på en gång. Inte konstigt att man blir trött & att det blir för mycket. En sak i taget! Gud va jag inte kommer kunna hålla det där, men jag ska försöka iaf :D

Puss & kram

Ps. Glömde nästan. Det är erbjudande på Ikea just nu. Orkidéer för 49kr/st! Så långt lagret räcker & max 2 per kund. Vart såklart 2st för min del :) Så skynda skynda som Gunde säger...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu