Åker imorgon

2011-12-12 14:26:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej godingar!
Då var biljetten till Skåne bokad. Jag åker imorgon & är kvar över jul. Ska bli jätte mysigt men kommer att sakna älsklingen min :(
Sjuk har jag blivit också, feber & jätte hängign inte så kul när man ska åka tåg. Ska jag åka till mamma för att låna dator till tåget & annat fix innan jag åker. Klockan 05.55 går tåget imorgonbitti! Så kommer Veronica till Hässleholm för att hämta mig. Kommer vara helt slut.
Lyckades hitta en biljett för 149kr bara. Tur :) Annars hade jag inte kunnat åka säkert.

Nu måste jag göra mig klar.
Puss & hej


Kommentarer
Mimmi

Buuu :( Kommer sakna dig! Men förstår att du vill åka...ni kommer ha jätte mysigt

2011-12-12 22:16:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu