Migränen plågar mig

2011-12-06 14:05:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Ååh vad migränen plågar mig idag. Jag älskar mina hundar, men sånna här dagar önskar jag att man slapp gå ut med dom. Helt slut i kroppen efter en helvetes morgon och har redan kräkts två gr. Nu känns det iaf lite bättre. Tur man har stark medicin mot det där.

Igår fick jag otroligt mycket gjort, sorterat & gjort det fint i pysselskåpet. Då kanske man äntligen får lite lust att pyssla igen. Får ingen inspiration alls annars. Men det får bli en annan dag, idag ska jag bara få bort den här hemska migränen helt & piggna till lite.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu