Mysig dag

2011-12-08 14:07:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Snart ska jag börja bege mig till mamma. Ska umgås med henne innan jag ska till Mimmi på middag, riktigt mysig dag :)

Igår vart INTE som jag hade tänkt mig. Sov ingenting på natten & tog stark migräntablett. Deckade tydligen till & vaknade inte ens av klockan. Dum jag kände mig eftersom jag hade ett viktigt möte som jag fick ställa in 20min innan det skulle vara! :( Aja, kan ju inte göra något åt det men det kändes så dumt iaf.
Besökte Marie på sjukhuset med. Lilla gumman vad hon har ont & är dålig :(( man känner sig så hjälplös när hon får ont & man bara står där som ett fån & bara kan klappa henne på kinden. Hoppas hon blir bra snart ♥

Nej, nu ska jag iväg. Tjingeling!

Kommentarer

gullegris <3

2011-12-11 00:12:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu