Sova bort hela dagen

2011-12-04 16:22:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Idag har jag sovit lääänge :) till halv tre närmare bestämt. Skulle kunna sova bort hela dagen. Det här mörkret gör att jag vill gå i ide & vakna till våret igen. Även fast jag älskar julen så har jag svårt för att det är så få soltimmar på ett dygn. Blir lite små deppig av det faktiskt. Man borde kanske köpa sig en sån sollampa. Undra om dom är dyra? Brukar ju föresten inte sova till halv tre på dagarna ;) men dom få ljusa timmarna som är på dagarna är för lite iaf. Det skulle inte sitta fel att åka till något varmt & solit ställe just nu.

Snart ska jag åka iväg & möta Thisse som jobbat. Vi ska åka & hämta hundarna som varit hos mamma i helgen.
Ska försöka ta en finare bild på Willma i veckan. Hon är så svår att fota bara, hon gillar det inte alls. Tills dess får ni en halvrisig bild utan någon skärpa alls på henne ;)

Puss puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu