Underbar start

2011-12-09 13:08:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Vilken underbar start på morgonen jag haft. Väcktes med frukost uppdukat med ljus & blommor. Älsklingen hade varit ute på morgonen för att fixa allt ♥ det behövde jag verkligen! Gud va glad jag blev! Fick hålla mig att snyfta till lite, hahaha. Töntig man är ;) 
Vet inte vad vi ska hitta på senare, men någonting blir det ju alltid :)

Igår var jag hos mamma och hon är så otroligt omtänksam! Hon kommer verkligen ihåg allt man säger till henne (till skillnad från mig som är totalt disträ, haha). Jag berättade för ett tag sen att jag alltid har så ont i nacke & rygg. Då har hon varit så snäll & köpt en massagekudde som är helt underbar!! Kommer använda den hela tiden :D Kunde inte låta bli att använda den hela tiden igår bara :) Världens bästa mamma! ♥
Sen hade hon en gammal väska som jag fick också, jätte fin & enkel som kommer passa jätte fint på sommaren speciellt.

Måste ju ge ros till Mimmi också, haha. Hon bjöd på jätte god middag & fika igår ♥ & så fick jag ett par skit snygga gamla boots av henne. I samma färg som väskan jag fick av mamma, perfekt! Dom är en storlek för stora, men ska testa med ett par sulor i & se om det går iaf :)
Känner mig överöst med kärlek just nu, haha ♥♥♥ massa tillbaka till mina favoriter!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu