En tendens att glömma

2011-02-02 15:19:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så var det gjort då, blodprovet. Det var dock 10gr värre en sist. Varför vet jag inte. Spände mig mer kanske, hon stack i högerarmen denna gång, glömde ta babynålen. Ja vet inte, hemskt var det verkligen iaf. Och det gör så sjukt ont nu me. Men det går över snart. Känns skönt att jag gjorde det provet nu iaf. Väldigt nervös för provsvaret dock =( Men det borde jag få nu i veckan eller nästa. Annars ringer jag dom, för dom har en tendens att glömma och svara på resultatet. Har hänt flera gr förut, vilket är helt sjukt.
Kom hem 9 från sjukhuset och har sovit fram tills nu då jag inte sov någonting inatt. Skulle kunna sova hela dagen känns det som, men det är bättre att gå upp nu och lägga sig tidigare ikväll istället.
Superfint väder så jag ska ta en promenad med hundarna nu tänkte jag.
Hejs svejs...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu