Ett litet kalas

2011-02-20 01:30:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag sjuuuk igen, men ganska länge sen jag var sjuk sist endå =) Vid jul senast, så förhoppningsvis blir det längre mellan bacillerna nu. Kan ju inte annat en hoppas iaf =)
Jag kom hem för någon timme sen från Mimmi som hade ett litet kalas innan det var dax för utgång. Jag orkar absolut inte dricka eller festa nu när jag är sjuk, så det blev bara en 15-20min där. Men presenterna skulle hon bara ha idag! =) Och det var tur att hon blev nöjd =) Vad gör man inte för sin bästa vänn =) ♥
Nu har jag krypit ner i sängen, tagit fram vännerboxen och ska försöka somna. Fast igentligen är det inte så genomtänkt att  försöka somna till vänner då jag börjar hosta av att skratta. Aja, en stund får det bli iaf.
Hoppas ni har kul ute, hela gänget som skulle ut =) Typiskt att man ska bli sjuk just när det är något speciellt som ska firas & man verkligen vill me. Meen, det kommer flera gånger =)
Puss och gonatt sötisar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu