Fyra favoriter

2011-02-24 15:00:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag ändrat mina fyra favoriter till dessa fyra:


BBC Lifestyle hade jag redan, ändrade bara dom andra tre. Först skulle det ta 1,5månad innan det ändrades när man gick in på sin sida på nätet. Men då missar man ju nästan hela Big Brother! Det går ju inte =P Men om man ringde deras kundtjänst kunde dom ändra på en gång =) Vilken tur jag hade.

Jag är fortfarande lite krasslig, men det är borta helt snart =)
Imorgon ska jag träffa Emmy och gänget på Söder. Dom ska spela paintball innan, men jag har varken råd eller hundvakt. Så jag kan inte följa med. Lite feg är jag också, så jag kanske inte hade vågat iaf haha =P Joo, men hade varit jätte rädd haha, det var jag sist jag spelade iaf =)

Wille är så gullig! Han hade tråkigt idag så jag har suttit och pratat i telefonen med honom i 1,5timme =) Skulle ringa tillbaka senare lovade jag, nu är senare så det är dax att ringa igen.
Hoppas ni har en bra dag. Puss och kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu