Härlig dag

2011-02-08 17:11:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vilken härlig dag!
Vaknade vid 10 av solen men tog upp alla djuren i sängen och låg kvar i sängen till halv 1! Va lata vi är =)
Efter det gick vi och åt frukost och tog oss sen ut på långpromenad. 1½timme var vi ute i det sköna vädret. Kastade pinne och blev borstade.
Hugo vart så lurvig efter att det ser ut som om han har lejon-man och super korta ben =)
Haha, min lilla bumbibjörn.
Willma hade jacka och sele så hon får bli borstad & badad hemma.
Jag har ju tänkt städat hela dagen idag, men jag får aldrig ändan ur vagnen. Pratade med Mimmi i telefon i över en timme istället haha. Men det behövde vi =) Håller alla tummar jag har att du får det jobb du vill ha Mimmi! Det förtjänar du ♥
Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och börja städa!
Hej med er =) Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu