Läkarens jobb

2011-02-10 00:50:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet att många av er läser här nu, så jag tänkte bara berätta om hur det gick med proverna som jag tog.
Lugna, det gick bra! Fick ett brev hem idag om att allt såg bra ut igen.
Det sjuka är (tycker jag) att dom inte ringer in mig för ett nytt möte för att ta reda på vad det faktiskt kan vara annars, eller ringer personligen och berättar varför det var som det var med mina värden och faktiskt försöker ta reda på varför jag är sjuk. Ska ringa dom imorgon iaf och prata med dom. Tydligen måste man göra lite av läkarens jobb numera.
Idag har i övrigt varit en jätte skön dag. Upp tidigt iväg till Danderyds-sjukhus och sen bara små ärenden, promenader, god mat, film och sällskap av Marcus.
Men nu är jag så trött så trött. Sitter och väntar på  att Börje som kommer hem från Danmark snart. Han ville inte tappa bort sina nycklar så han lämnade dom här, så det gäller att hålla sig vaken =) Men efter det blir det att landa på kudden direkt!
Nattis alla!
Puss och kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu