Svårt för att bestämma mig

2011-02-12 15:19:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Även fast jag sov länge igår så var jag skit seg på middagen på Ett Ställe. Men mysigt var det! Och jätte goda röror som jag och Mimmi satt och doppa bröd & grönsaker i. Shit va mätt jag var sen.
Dock hade jag inte så mycke pengar till dricka (dom måste man ha till ikväll) så det blev lite segt faktiskt.
Tog sista tåget hem för första gången någonsin tror jag ;) haha.
Ikväll blir det att äta ute igen. Fast denna gång på Patricia. Det är så mysigt att gå ut och äta med massa vänner. Och det ska bli så gott! Tycker dom har jätte god mat där och jag kommer sitta i en timme och ha skit svårt för att bestämma mig för vad jag vill ha.
Sist vi var där va på min födelsedagsmiddag. Denna gång är det Mimmis =)
Bästa Mimmi ♥ Som snart fyller 26! Shit va snabbt tiden går =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu