Tiden bara rinner iväg

2011-02-16 16:47:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tiden bara rinner iväg, har glömt bort bloggen helt. Så det är nog dax för en uppdatering tror jag =)
Helgen var jätte mysig med middagar och vänner ♥
Och på alla hjärtansdag åt jag middag med Marcus.
Till efterrätt blev det kladdkaksmuffins med vaniljfrosting, jag orkade inte kolla upp recept till frosting, så jag köpte färdig istället. Som var helt sjukt god!
Snart ska jag iväg och träffa Mimmi för en fika i stan. Jag är sjuk igen, så denna vecka blir lugn. Förutom kalas på lördag då. Så jag måste vila och ladda inför det så jag orkar =)
Hej så länge!
Puss

Kommentarer

Ååå va goda som ser ut!:)....Skicka över några!;)

2011-02-17 12:16:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu