Gott nytt år

2011-01-02 23:32:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gott nytt år alla godingar!!
Ni är så många som läser nu, så jag ska vara bättre på att uppdatera.

Nyåret firades i Farsta med massa vänner. Det behövde jag! =) Riktigt kul =D Så var jag uppe och skålade med mamma och dom. Så det blev två flugor i en smäll =)
Lyckades få med mig Veronica & James ner till festen sen också. Verro var först lite tveksam, James sa ABSOLUT på en gång haha. Han har nog inte haft super kul i Stockholm. Men på festen hade han kul iaf haha.



Innan på kvällen åt jag middag med Marcus middag. Såå god var den.
Till förrätt blev det löjromstoast....



...och till huvudrätt blev det oxfilé på färsk sparris med hummersmör & hummer. Lät som en jätte konstig blandning med hummer men det var helt otroligt gott!
Vi var för mätta för efterrätt sen =P Men till maten drack vi ett jätte gott rosa mouserande vin. (Höger på bilden)
Det var precis i min smak! Lite sött. Bara 54kr på systembolaget.



Hoppas alla hade en bra nyårsafton! Och 2011 kommer bli super..vi håller tummarna för det iaf! =D

Puss & Kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu