Träningsvärk

2011-01-14 14:16:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag träningsvärk!
Eftersom jag varit sjuk så mycket har träning lagts åt sidan (inte för att jag inte försökt) och fokus har ju legat på att bli frisk istället. Nu börjar jag faktiskt känna mig lite bättre, kors i taket, och ska därför försiktigt börja träna lite.
Och ni kanske tänker att jag inte var försiktig om jag har träningsvärk, men jo det var jag. Gjorde bara 10sett av varje övning. Och det kanske var 10övningar med pilatesbollen. Så ni kanske förstår hur sliten och otränad min kropp är i dagsläget. Min mormor på 89år har bättre kondis och styrka i kroppen en vad jag har.

Ska vila nu under helgen och på måndag, onsdag, fredag kör jag igen. Ska eventuellt köpa ett simkort. Det är ett av dom skönaste sätten att träna på enligt mig. Och man får bastutiden på köpet, vilket är hur lyxigt som helst.
Man tar med hårinpackning, ansiktsmask och någon god frukt och när du sen kommer hem sover du som en baby.

Idag har jag inte bestämt mig för vad jag ska göra. Har en inbjudan till fest men vet faktiskt inte riktigt. Ska höra mig för lite först.
Nu ska jag gå igenom garderoben och se om det finns något där inne som jag inte haft 1000gr redan. Alltid samma problem =P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu