Åka iväg till Skåne

2011-07-19 10:19:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen är det dags att åka iväg till Skåne! :D Ska bli så otroligt skönt att komma iväg och få lite miljöombyte.
Helgen har gått så fort så fort. Det var jätte mysigt och kul på Patricia i lördags! Så tack alla som kom dit för att fira oss. Men att man alltid glömmer att ta kort! Kameran låg ju i väskan :( Thisse har några i mobilen som jag får lägga upp sen, men dom var så mörka bara.
Nu innan jag åker ska jag träffa Mimmi i Farsta på en fika och massa tjejsnack, så jag borde kanske göra mig klar och åka snart.
Jag ska försöka lägga upp inlägg när jag är där, men tror jag glömde sladden till kameran haha...typiskt. Får fota med den lilla kameran också :)
Puss & kram på er!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu