Må bra låt

2011-07-06 15:54:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush va slut jag är! Sovit någon timme bara. Men det är ingen idé att sova mer nu, då kan man inte sova inatt, så man får lyssna på lite musik så man vaknar till. Ska träffa Mimmi om en stund också. Babbla massa skit och höra hur hon haft det i Turkiet. Fuskis som åkte på en spontan resa utan mig! :) Hoppas hon har massa roliga bilder att visa.
Dax att åka iväg. Men först lägga upp en sjukt bra låt till er.

Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Båda hennes albun är så sjukt bra! Och man känner igen sig i så många av hennes låtar. Tror ni fick med hela albumet när ni trycker på länken ovan, men den låten jag valde är verkligen en må bra låt. Hoppas ni gillar den om ni inte hört den innan! Kramar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu