Skansen

2011-07-30 16:48:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var ju ett tag sen nu som jag skrev, så jag vet inte riktigt vart jag ska börja :P
I Skåne var det inte en lugn stund kändes det som. Vi satt i bilen på väg någonstans varje dag och bilder har jag som vanligt varit dålig på att ta. Men jag fick med Höörs stopljus som jag tyckte dom hade gjort så gulligt med :)


Här var vi påväg till Ullared för att shoppa lite :)

Bilder från när jag passade Max nu i veckan hade jag också några. Och det blev en liten tripp till Skansen. Tyckte dock att det var rätt dåligt med djur ute. Men Max hade kul iaf & det är ju det viktigaste. 
Han flög flygplan (som först verkade för läskigt, men sen var jätte kul), vågade tillslut klappa en get och en ko, spelade på en vinst varje gång maskin och höjdpunkten på dagen var när han fick köpa något ägg som skulle läggas i vatten & kläckas, haha, man hade ju kunnat gå dit på en gång ;) Men djuren tyckte han såklart om med :) En lyckad dag på Skansen helt enkelt!



Gud va vi somnade snabbt den kvällen ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu