Vänta med barn

2011-07-14 22:30:54 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag trött! Herregud. Hela dagen har varit samtal, planera, städa, leka, laga mat, baka, handla, göra ärenden m.m. Att folk orkar ha barn och samtidigt ska hinna med allt utan att försumma barnet/barnen. Och jag har bara haft Wille tre dagar nu, haha. Ja det får nog bli att vänta med barn ett tag till ;) även fast det lockar lite ibland.
Mysigt har vi haft iaf dessa dagar! Haft mysig frukost på balkongen med varm choklad och täcken bland annat :)
Nää nu ska jag baka klart och sen se en film och somna med Wille i soffan.
Gonatt alla som läser.

Kommentarer
:)

HELLMUTH!!!!!!!??????

2011-07-15 08:32:13
Tina

Grattis på födelsedagen vackraste flinga! Hoppas du får en mysig dag! Ang barn så kan jag lova att det ganska snart går på räls att få dagen att rulla och man undrar istället va tusan man gjorde med all tid innan,något vettigt alls? Hälsa la familia,kram

2011-07-15 12:43:55
veronica

haha ja du har bara haft den store nu som sköter sig själv..tänk max han tar mer energi för han måste du ha små koll på också hahaha kram

2011-07-16 10:36:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu