Gladare & piggare

2011-06-08 21:14:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Gud va tiden går snabbt när man har roligt. Länge sen jag skrev här nu. Så mycket som hänt så jag vet inte vart jag skulle börja om jag gjorde ett inlägg om det. Så jag struntar nog i det :)

Denna dag har iaf gått till att träffa mamma på fika. Det är så mysigt att ha henne över på besök! ♥ Man blir genast mycket gladare & piggare. Ja just ja, titta efter en lägenhet närmare henne var det ju. Vill inte bo kvar här direkt. Inte så mycket som lockar. Förutom B-Jay då =P
Vi hade en favorit i repris igår & satt på balkongen med drinkar, rökte vattenpipa & lyssnade på monday morning på repeat haha. Helt underbart att sitta på balkongen på sommaren med ljus och alla blommor :)

Hundarna är hemma några dagar nu också, mina sötnosar. Vad skulle jag göra utan dom? Nybadade & mjuka har dom blivit idag me :)

Nu tänkte jag lägga upp receptet på dagens middag till er.
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu