Hyrt film

2011-06-15 21:12:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har vi varit nere & hyrt film. Det är bara skit på tv nu för tiden känns det som. Vi hyrde iaf The other guys & The switch.
Jag gillar Jennifer Aniston (kanske för att jag är ett vänner-fan) men jag tycker hon är en bra skådis. Och gillar oftast typen av filmer hon spelar i. Oftast ganska förutsägbara, men ändå må bra filmer ;) Och Will Ferrell brukar vara riktigt rolig. Så jag hoppas den filmen är riktigt kul!
Ni får höra vad jag tyckte sen..tjing tjong
Ps. Det vart något skumt med inlägget om Molly, det var nytt för dagen men hamnade av någon konstig anledning under ett gammalt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu