Inflyttningsmys hos Mimmi

2011-06-13 12:35:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Dagarna går verkligen fort ibland. Man hinner inte mer än att blinka så är det helg och sen ny vecka.
I fredags blev det jätte lugnt, lite städning och en god drink fick avsluta den dagen.
I lördags vart det inflyttningsmys hos Mimmi. Åkte tidigare och åt middag med henne innan dom andra kom förbi. Och inflyttningspresenten var verkligen uppskattad! Även från Ludde ;) (för er som undrar varför det ligger bananer i korgen :P)
Min klänning från H&M och skor från skopunkten fick invigas också.


Ganska sent tog vi en taxi till White room, och hör och häpna, Camilla var inte där! ;) Men jag, Rami & Nicole hade jätte roligt och dansa massa innan jag vinglade hem. Pucko som man är så hade jag glömt bort att mina flipp-flopps låg i väskan haha. Man var lite rund om fötterna :P

Idag ska jag hämta hem mina gullis hundar från mamma och sen bara ta det lugnt.
Puss och kram. Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu