Efter regn kommer solsken

2011-05-03 13:27:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det verkligen öser ner idag! Men så länge man är inne så är det bara mysigt tycker jag. Men ni vet vad man säger: Efter regn kommer solsken =)
Idag har jag absolut ingenting planerat. Ganska skönt faktiskt, men jag känner mig endå så jäkla raslös. Ska nog gå ner i källaren och hämta upp alla fröer. Det är verkligen dax för det! Men det är så sjuukt mycket prylar att riva runt med för att komma åt dom. Måste nog rensa där någon dag. Ush, det kommer ta en hel dag!
Eller om jag ska måla om min spegel som jag tänkt ett tag nu. Något hittar jag alltid på iaf =)
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu