Jag älskar grillat!

2011-05-10 17:39:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Snart ska jag & Börje gå ut och grilla lite middag =) Jag älskar grillat! Han var ledig idag så vi har suttit på balkongen och solat och spelat Yatzy i några timmar. Jag har inget tålamod när det kommer till att sola, så det är kanske inte så konstigt att man inte får så mycket färg om man inte ligger i solen ett tag =P
Vad härligt det är med sol & värme igen. Man kan glömma alla problem för en stund & bara ha det bra. Och att det är säsong för jordgubbar & melon m.m gör ju inte saken värre! =)

Nu är det dax att tända grillen! Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu