Det som glädjer mig

2011-05-25 18:36:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alla som står mig nära vet vad som händer i mitt liv, hur jag mår, och vem jag är. Dom vet även om hela situationen & stöttar & älskar mig till 110% hur konstigt det än kan låta för vissa (som känner att dom måste kommentera).
Det här är det enda jag kommer lägga upp som komentar ang. det här. Sen kommer min blogg handla om det som den brukar handla om, det som glädjer mig. Resten behöver ingen annan veta eller har med att göra. Så lägg eran tid & energi på något vettigare än att störa sig på mig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu