Har inte riktigt tålamod

2011-11-16 19:33:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här med bokeh får jag verlkigen öva på! Ska testa lite tekniker i veckan tänkte jag. Har inte riktigt tålamod idag känner jag.



Har inte photoshop i denna dator heller, så då kunde jag inte göra något häftigt med denna bild. Sen vill jag få bokeh utan att behöva redigera dit det i en bild (bilden ovan är alltså inte redigerad, annat en färgen en aning). Så öva en massa :) Sen kunde man få tex: hjärtmönster istället för runda "prickar". Får googla det där lite mer om tips & sen kanske jag kan göra en liten sammanfattning här på bloggen. 

En liten nisse som alltid  blir bra & vill vara med på kort är lilla Hugo! :)


Kommentarer
mamma

världens underbaraste bild på bumbibjörnen:)

2011-11-24 23:55:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu