Som ny

2011-11-14 19:04:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Gud va jag har ont i ryggen idag. Var och simmade igår & jag är så sjukt otränad efter ha varit sjuk så länge. Men jag är nöjd att jag kom iväg iaf. Så att man sakta men säkert tar sig framåt :)
Efter simturen bastade jag riktigt länge, gjorde hårinpackning och skrubbade mig med peeling. Kände mig som ny när jag kom därifrån. Saknades bara en frukt, som jag brukar äta i bastun. Man blir så hungrig, så det kommer jag inte glömma köpa igen.

Idag har jag hämtat hundar, varit på promenad och fått det städat här. Det behövdes kan man säga! Så skönt när det är fint igen, man blir mer avslappnad.
Resten av kvällen blir bara lugn med mina älsklingar framför tv:n. Vi går nog ner och köper lite godis med, vart så sugen på något sött efter maten :) Blivit godisgris igen. Tur att jag är så tanig att det inte gör så mycket ;)

Kram på er!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu