Nov. 15, 2011

2011-11-15 23:47:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Det är rätt mysigt med hösten ändå :) Idag var jag & Mimmi på promenad till cafét vid vinterviken som jag och T var vid för några dagar sedan. Jätte mysigt var det & det är alltid så skönt att träffa bästis & prata av sig. Jag har sagt det förr men jag säger det igen, vad skulle jag göra utan henne? :)

Jag har börjat fota lite igen också. Lite ringrostig, men det gäller att öva, öva, öva så att det sitter igen. Blir så sur bara när det inte blir som jag vill & jag är så hård mot mig själv. Men man måste släppa kraven ibland och bara tycka det är roligt! Och det tycker jag verkligen det är :) Så får det bli som det blir. Blir ofta ganska nöjd iaf :)

Nu ska jag försöka sova lite tänkte jag, har haft problem med det dom senaste två veckorna, så jag hoppas att jag slocknar snabbt ikväll.
Natti natt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu