Göra en egen halsduk

2011-09-15 17:44:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ojojoj vad tiden går undan! Bloggen har helt glömts bort, skärpning Inger :)
Ja vad har ni missat då? Inte så mycket... Jag rullar på med min rehabilitering som vanligt & hälsan går upp & ner. Just nu känns det som jag börjar bli sjuk, är jätte konstig i halsen men det bryter inte riktigt ut. Hoppas jag inte är jätte sjuk på lördag iaf för då ska vi på spa. Det ska verkligen bli helt underbart att få ryggen ordentligt knådad så man kanske slipper ha ont i den mer. Välbehövligt!
På tisdagar har jag börjat i en grupp som heter kreativ verkstad. Det är ett gäng blandade människor som gör det som faller en in kreativt, men man sitter samlade istället för att sitta hemma ensam & pyssla. Hur bra som helst, för man får såna bra tips och idéer. Och kursledaren är otroligt kunnig med allt möjligt så man kan få hjälp om det är något man vill pröva på. Som i tisdags lärde jag mig sticka :) Så jag ska göra en egen halsduk tänkte jag. Verkligen ett nybörjarval, haha, men man måste ju inse sina begränsningar ;)
Sen sydde jag en liten scarf till Hugo som var med & blev kelad med i två timmar :) Han var rätt nöjd kan man säga.
Imorgon ska jag till Stadsteatern på studiebesök. Vi ska få gå bakom kulisserna & se alla häftiga kläder & rekvisita. Ska se om man får fota så ni kan få se lite bilder här på bloggen sen :)
Nää nu måste jag äta lite middag känner jag, magen kurrar som en traktor.
Puss & Kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu