Glad påsk

2012-04-09 14:21:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Glad påsk
på er! Hoppas ni har haft en riktigt mysig påskhelg med god mat & vänner :) Själv har det blivit påskmiddag med några vänner, lite fest & sen bara tagit det lugnt. Vilket jag verkligen behövde.

Tiden har verkligen bara runnit iväg & jag har inte haft tid, lust eller ork att uppdatera här på bloggen dom senaste dagarna, jag hoppas att jag får lite mer energi snart.
Har haft ett stort behov av att pyssla & vara kreativ på sistone men känner att jag inte riktigt kan få utlopp för det, vilket känns väldigt frustrerande. Men jag försöker att pyssla lite med smycken & så även fast det inte riktigt är det jag är sugen på att pyssla med just nu. Men med pärlmässan som snart närmar sig så kommer nog lusten att skapa smycken tillbaka igen. Det brukar det göra iaf.

Just nu sitter jag & väntar på att bli hämtad av mamma & Janne, vi ska åka ut med hundarna & träna sök. Men dom är så långsamma ;)
Hej med er så länge!
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu