Glossybox - Mars boxen

2012-04-26 16:08:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har ju helt glömt bort att visa er vad jag fick i månadens box!
Min absoluta favorit i denna box är håroljan från Maria Nila. Luktar helt otroligt! Jag fick den med havtorn & håret känns super lent & faktiskt inte oljigt som dom flesta håroljor kan göra. Kommer säkert köpa den igen.
Sen fick man faktisk en liten godispåse också ;) men den har jag redan ätit upp så den blir det inget kort på hehe :)
Ni har väll inte missat att gå med?! Det är verkligen lyxigt att få hem en sån här liten låda med godsaker för endast 139kr/mån. Gå in här för att börja prenumerera!

Kommentarer

sv: Tack så hemskt mycket! :)

2012-04-26 16:43:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu