Sista dagen sen har jag semester!

2012-08-01 09:38:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gomorron på er. Jag är så galet trött idag, ville bara lägga täcket över huvudet igen när klockan ringde. Men idag jobbar jag sista dagen sen har jag semester! Så jag kan inte direkt klaga :)
 
Idag står tapetsering på schemat (det gjorde det även igår) & vi får se om Hugo håller sig borta från tapetklistret idag ;) han har nämnligen massa klister i huvudet efter igår haha. Det får jag ta bort när vi kommer hem sen istället, för han kommer säkert få mer på sig idag. Tur att det är vattenlösligt ;) Knas hund.
 
 
Nu är det dags att bege sig. Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu