Grattis till världens finaste vänn

2012-02-15 21:41:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Grattis till världens finaste vänn på födelsedagen!
Vad skulle jag göra utan dig? Jag är så otroligt tacksam över att jag har dig i mitt liv & att vi kännt varandra sen dagen då jag bankade näven i bordet & skrek ~HIT med salladen! Gud vad roliga minnen vi har att se tillbaka på & skratta åt! Jag har alltid så sjukt roligt med dig, kan prata med dig om allt (även sånt som man kanske borde hålla för sig själv haha) & kan lita på dig till 110%, sådan vännskap växer inte på träd.
Älskar dig så otroligt mycket! ♥
Tusen pussar & kramar!
Ps.Ses på lördag för Asti Martinibubbel & massa gott :D

Kommentarer
Mimmi

Ååå vad glad jag blir!! Gick in och skulle läsa bloggen så står det om mig :D Antar jag hahah. Älskar dig med så sjukt mycket du är världens bästa vän! Ses på lördag puuusss

2012-02-15 23:24:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu