Massa av kärlek

2012-02-15 13:55:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu sitter jag & väntar på att jag ska röra mig mot Sundbyberg för ett möte.
Jag är helt slut idag, hade sjukt mycket att göra igår. Möten, kurser, praktik & hinna baka & städa innan vi skulle ut på middag. Fick tulpanerna av mamma {tack mamma :) ♥} och rosorna stod i hallen & väntade när jag kom hem. Älskling hade skyndat sig hem på lunchen för att fixa :) gud så glad jag blev ♥! Dom vita små luktar helt sjukt gott! Kan inte låta bli att sniffa dom varje gång jag går förbi :D
Vi avslutade kvällen med att äta ute. Såå gott var det & man somnade som en liten baby när man kom hem.
Hoppas ni hade en mysig dag & ger massa av kärlek till varandra, varje dag!
Puss & kram


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu