So.. We meat again!

2012-02-23 14:12:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så typiskt! Här har jag fotat en massa som ska läggas upp på bloggen, så dör batteriet (har fortfarande inte köpt laddningsbart utan får köpa kamerabatterier istället) & jag har inte råd att köpa nya just nu heller så jag får rota i mapparna på datorn efter något skoj att lägga upp i brist på annat...
 
Denna tycker jag är så kul haha, snacka om att jag är lättroad :)

Just ja, jag började på yogan igår & det blir att köpa ett årskort! Då får man gå på alla gruppträningar med, så det blir nog något danspass då & då.
Kändes inte som att yogan hade någon effekt alls när jag tränade, men idag har jag träningsverk så där hade jag fel haha :)

Nu ska jag försöka äta något & kanske pyssla lite, har redan varit ute i det underbara vädret idag & skulle vilja gå ut igen, men jag är så sjukt hängig & känner mig jätte dålig så jag orkar nog inte det. Ni får gå ut & sola åt mig! :)
Hej så länge...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu