Vårväder

2012-02-27 16:42:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart ska jag ställa mig & laga lite middag. Det blir fylld pasta med stekta champinjoner och pestosås. Enkelt, super gott & snabbt! Du hittar receptet här!

Var ute i det underbara vädret med hundarna i över 2timmar tidigare. Hade tagit med mig en smoothie som jag drack i solen, helt underbart, vilket vårväder! Hugo gillade också hallonsmoothie ;)
Sen gick vi till parken med alla djur, gud va hundarna gillade fåren. Dom stod & sniffade på varandra, fåren & hundarna, hur länge som helst. Såg så gulligt ut, Willma pussade till och med på dom haha.

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu