Premiär

2012-01-30 11:23:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känner jag mig, som min mamma brukar säga, som ett utsketet äppelskrutt haha ;) Men man kunde inte bett om en härligare dag att ha premiär för längdskidorna igår! Det var varmt & skönt i solen, blåste inget & var inte så mycket folk heller. Trodde jag skulle ramla hur många gånger som helst {eftersom jag inte åkt mer än på gympan i skolan som liten} men det blev bara ett litet fall haha. Och det var när vi skulle förflytta oss över ett litet dike, så de gills knappt tycker jag ;) klart godkänt mitt åkande igår iaf :)
Idag ska jag gå en liten promenad med hundarna. Blir så pigg & glad av solen så jag måste ta mig ut! :) även fast jag har blivit dunderförkyld. Sen ska jag se om jag orkar frisera hundarna när vi kommer in igen {kan knappt lyfta tekoppen efter igår haha}
Tjingeling

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu