2012

2012-01-02 17:44:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej kära läsare!
Då var det år 2012 och jag hoppas att ni firade in det nya året ordentligt! Själv firade jag med två av mina absoluta favoriter, älsklingen & Mimmi. Självklart var det annat kul folk där med då det var två 30års fester som slagits ihop till en stor. Varför tog jag inte fler bilder!! Jag blir så sur på mig själv, jag sa det innan att jag skulle ta mycket bilder men glömde bort det totalt när man väl var där (som vanligt). Så på tal om det kommer vi in på mina nyårslöften för 2012.
1. Ta mer bilder, jag ska bli så jobbig med kamera i högsta hugg hela tiden! ;D
2. Att komma igång med träningen igen & äta bättre. Tappat 2kilo när jag var i Skåne bara, så jag måste bli bättre på allt det där. Min vikt nu är allt ifrån hälsosam.
3. Komma igång med att göra smycken igen. Få tillbaka lite inspiration = inte pressa mig själv för hårt & låta det komma naturligt.
Har ni några nyårslöften?
Sen blir det att se vad som väntar & ta dagarna som dom kommer, ta en sak i taget så blir nog saker & ting bättre! Skönt med ett nytt år känner jag-
Gott nytt år fina ni!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu