Äntligen

2012-07-30 15:02:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu mina vänner har jag äntligen fungerande internet igen! Då kan man göra lite roligare inlägg med bilder osv :)
 
Jag har i en veckas tid nu städat & röjt här hemma & jag börjar faktiskt bli klar! Det ska upp lite gardiner, köpas blommor (i massor) & sen ska pysselrummet, som är ett bombnedslag just nu, göras klart också. Men det känns otroligt skönt att det mesta är iordning. Jäkligt tomt i skafferi, kyl & frys dock, Tog inte med mig något av det, tog bara mina kryddor! Dom kan jag inte leva utan :) inte mat heller iof haha, men ska åka & storhandla nästa månad.
Så lovar jag att lägga upp lite bilder också senare :)
 
På onsdag har jag min sista arbetsdag sen går jag på semester. Wohoo :) då ska det hittas på massa skoj! 
3 hela veckor blir det & det ska bli så skönt, även fast jag tycker det är otroligt tråkigt att dom planer man haft för sommaren nu inte blir av, well well, thats life :)
Tänkte lägga upp ett litet recept till er lite senare med, det var riktigt länge sen. Men först ska jag möta upp Mimmi i centrum ♥ 
Tjing tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu