Ett kap

2012-06-07 17:43:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag var nere hos Veronica sist så fyndade jag dessa fina tallrikar. Köpte även 1 pajform i lila & två gratängformar i samma vita färg som tallrikarna. Riktigt nöjd är jag! Lagom romantiska & lite nött med brun färg på sidorna. Dessa kan man lätt matcha genom att ha udda tallrikar till förrätten ovanför för att få lite mer romantisk stil. Önskar jag hade ett riktigt stort matbord som jag kunde duka upp till fest på ;)
Synd att det inte fanns i djupa tallrikar dock. 25kr/st för dom stora & 15kr/st för dom små. Det tyckte jag var ett kap! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu