Gud så glad man blir av blommor

2012-06-05 20:32:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt hade jag riktigt svårt att sova, jag var jätte trött..men det bara kröp i kroppen. Sån där obehaglig känsla när man blir helt kallsvettig & bara vrider & vänder på sig.
Vi var på över en timmes kvällspromenad ett tag innan & jag hittade massa fina blommor på vägen. Hur skönt som helst! Tre vaser fick fyllas när jag kom hem. Gud så glad man blir av blommor, jag vet att jag tjatar, men jag blir verkligen det haha. Märks ju inte alls här på bloggen va? ;)
Hela dagen i övrigt kändes jätte bra & jag var pigg & glad hela dagen. Typiskt att den skulle avslutas så dåligt,  men det kommer fler dagar :)
Nu ska jag knåpa ihop ett inlägg om vad som fanns i månadens glossybox åt er :)
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu