Något riktigt roligt att se fram emot

2012-06-20 17:50:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud va tomt det är här hemma, katterna åkte igår & det är helt sjukt vad två små katter kan göra. Idag kommer iaf ♥ hem så jag slipper känna mig ensam så länge till, skönt! 
 
Ni vill kanske veta hur det gick igår? Jag vet inte om man ska skratta eller gråta men jag fick ju ställa in allt, sitter dundersjuk igen! Har feber & så sjukt ont i halsen att jag inte ens kan sova. Jäklar vad trasig jag är hela tiden.
Men jag har något riktigt roligt att se fram emot som håller mig lite glad iaf, kan inte säga vad det är riktigt än men det känns fantastiskt kul! Lovar att säga sen när allt är mer klart :)
 
 
Jag ska försöka få i mig något att äta nu tänkte jag, har ingen aptit bara. Lyckats bränna 3 kastruller med makaroner redan för att jag är så vimsig idag, hur skulle det sluta om jag hade orkat göra något mer avancerat? :) Jag ska göra ett sista försök iaf & sen lägga mig i sängen & sova lite. Sömn & vatten är det bästa när man är sjuk.
 
Kram kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu