Vill ändra nytt nu

2012-06-13 19:58:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är så fruktasvärt rastlös men endå helt orkeslös. Sjukt konstig känsla som är jätte svår att beskriva. Man vill massa men orkar ingenting. Som att ha feber fast man igentligen inte har det.
Har fått upp några annonser på tradera nu iaf. Inte många men det är en början iaf. Har 4 överfulla ikeakassar som ska säljas. Har fått upp 5st annonser som det ser ut nu haha :)
Jag har ju pratat om en ny bloggdesign hur länge som helst nu, men jag tror nog att jag gör en enkel variant just nu & laddar ner en gratis :P Vill ändra nytt nu!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu